VAN
ÖZALP İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
İLÇEMİZE YENİ ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMEN ALIMLARI HAKKINDA
ÖZALP İLÇEMİZ OKULLARINA ATAMASI GERÇEKLEŞEN ÖĞRETMENLERİMİZİN GETİRMESİ GEREKEN EVRAKLARSÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERİN ATAMA EVRAKLARI:
1- Lisans diploması veya Mezuniyet belgesi(Üniversite onaylı Noter tastikli)
2- Formasyon sertifikası(Noter Tastikli)
3- Kimlik Fotokopisi
4- Son 6 ay içerisinde çekilmiş biyometrik veya vesikalık fotoğraf(6 Adet)
5-Adli sicil kaydı
6-Elektronik başvuru formu
7- Sağlık kurulu raporu
8- Askerlik Durum Belgesi
9- Denizbank Van merkez şubesinden maaş hesabı açılacak(hesap makbuzu)
10- Mal bildirim beyanı
11- 1 Adet özlük dosyası(Kırtasiyeden alınacaktır.)