Duyuruklar  (5)
 
Ek Ders Ücret Karşılığında Görevlendirilecek Öğretmenlere Ait Duyurudur...

 

ÖZALP İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

2011-2012 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI EK DERS ÜCRET KARŞILIĞINDA GÖREVLENDİRİLECEK  ÖĞRETMENLERE AİT DUYURUDUR

          İlçemiz  merkez ve köy İlköğretim okullarına ek ders ücret karşılığında öğretmen görevlendirilmesi yapılacaktır. Başvuru yapmak isteyenlerin 10.01.2012 tariihinden itibaren http://ozalp.meb.gov.tr  internet adresinden elektronik ortamda başvuru yapabileceklerdir.

 

ÖNCELİK SIRASINA GÖRE

a)Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği bölümü mezunları ve emekli öğretmenler

b)Sınıf öğretmeni formasyonu alan dört yıllık fakülte mezunları

c)Fen Edebiyat Fakültesi formasyon alanlar

d)Fen Edebiyat Fakültesi mezunları

e)Diğer dört yıllık yüksek okul mezunları

f)İki Yıllık Yüksekokul  Mezunları; (Oryantasyon belgesi olanlar Okul Öncesi Öğretmenliği için başvuracaklardır.

g)Okul Öncesinde görevlendirilecek öğretmenlerin seçimi ise ekte asılan Bakanlığımızın  

29/07/2011 tarih ve 1985 sayılı ve 2011/43 nolu genelge  emirleri doğrultusunda  yapılacaktır.

1-Özalp İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görev almak için başvuruda bulunanlardan  sadece Eğitim Fakültesi sınıf  öğretmenliği bölümü mezunları ile emekli öğretmenlerin görev yerleri İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenecektir.

2- Özalp İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı okullarda görev almak için başvuruda bulunan Branş bölümü mezunları ise kendi alanlarında  KPSS puan üstünlüğüne göre Milli Eğitim Müdürlüğünce belirlenecektir.

3-İlçemize başvuru yapanların görevlendirilmeleri ise İlçe Kaymakamlıklarınca yapılacaktır.

4-Görevlendirilen öğretmenler görevlendirildiği yere kendi isteği ile gitmediği takdirde, ikinci bir kez görev verilmesi hususu idarenin takdirine bağlıdır.

5-Başvurular Van Milli Eğitim Müdürlüğü  http://ozalp.meb.gov.tr  internet adresi üzerinde açılacak olan link üzerinde yapılacaktır.

6-İlk başvuru ekranında başvuru yapıldıktan sonra alınacak çıktı imzalanarak kişi göreve başlayacağı güne kadar muhafaza etmek zorundadır.

7-Yanlış beyanda bulunanların tüm sorumluluğu kendilerine aittir. Bu durumda olanların yapılan görevlendirmeleri iptal edilecektir.

8-Seminere katılım zorunlu olup, katılmayanların görevlendirilmeleri yapılmayacaktır.

 

ELEKTRONİK BAŞVURU FORMUNA EKLENECEK BELGELER

 

1-Diploma veya Mezuniyet belgesinin kurumumuzca onaylı örneği

2- Online başvuru belgesi

3-Görev yapmasına engel bir halin bulunmadığına dair sağlık raporu (Sağlık Ocağında da çıkarılabilir)

4-Sabıka Kaydının olmadığına dair sabıka kayıt belgesi

5-KPSS sonuç belgesinin bilgisayar çıktısı (2010-2011) Yılları

6-Kimlik Fotokopisi (T.C Numarasının olması)

7-Erkek Adaylar mutlaka askerlikle ilişkilerinin olmadığına dair belge ibraz edecektir.

8-Hazırlık Seminerine katılım belgesi

9-Yarım kapaklı dosya

10-2 adet vesikalık fotoğraf

                                                                                                            10.01.2012

                                                                                                          Musa URAK

                                                                                          Özalp İlçe Milli Eğitim Müdürü

 

NOT:Ücretli öğretmenlik için başvuruda bulunacak kişiler  http://ozalp.meb.gov.tr    internet  adresinde elektronik ortamda başvurusunu yaptıktan sonra başvuru formunun çıktısını alarak yukarıda istenilen belgelerle birlikte göreve başladığı  tarihten itibaren  elden müdürlüğümüze teslim edeceklerdir.

     
 
2012-01-12>> Bu Duyuru 1442 defa okunmuştur.
 

[ Pencereyi Kapat ]